Általános ügyintézés

Gyors és hatékony ügyintézés

Okmányirodák, Hivatalok, Szervezetek számára

A Salonic felülete zökkenőmentes online időpontfoglalást biztosít, amely ügyfélfogadási időn kívül is elérhető.

Automatizálja az időpontra érkező ügyfelek adminisztrációját, gyorsítja és megkönnyíti az ügyintézést.

Kipróbálom
1.Online időpontfoglalás

0-24 órában elérhető online időpontfoglaló felület. Megtekinthetővé teszi az összes szolgáltatást, és szabad időpontot.

2.Átlátható digitális naptár

Bármilyen okos eszközön elérhető. Egy helyen látható az összes ügyféladat és előzmény. Összegzi az online foglalt és manuálisan felvitt időpontokat.

3.Automatikus időpont emlékeztető

Nincs több elfelejtett időpont! Automatikus időpont emlékeztető SMS-ben és e-mailben.

4.Okos ügyfélkezelés

Automatizált e-mailek a szolgáltatás előtt és után, hírlevél küldés, SMS kampány, véleménykérés, utánkövetés.

5.Bankkártyás előleg kérés és fizetés

Bankkártyás előleg kérés és fizetési lehetőség. OTP simplepay, Mypos

6.Elektronikus számlázás

Automatizált számlázás a Billingo/Számlázz.hu programok integrálásával.

7.Átlátható pénzügyek

Pénzügyi kimutatások, statisztikák napi riport, bevétel, vásárlói szokáselemzés, kihasználtság, jutalékszámítás, kassza.

További értékes funkciók:

  • Digitális adatbázis
  • Automatizált e-mailek
  • Hírlevél küldő rendszer
  • SMS kampány
  • Kuponkezelés
  • Online ajándékutalvány
  • Véleménykérés, értékelések
  • Köszönő oldal konverziókhoz
  • Google Analytics integráció
  • Google Tag Manager támogatás
  • Facebook Pixel támogatás
  • Kassza modul
  • Raktárkészlet kezelés
  • Termékeladás
  • Jutalék
  • Munkatársak kezelése
  • Pénzügyek és statisztikák
  • Eseménynapló
  • Jogosultságok
  • Adatbiztonság

Amennyiben más online rendszerről váltasz Salonicra,
díjmentes adatköltöztetést biztosítunk!

Használd 30 napig INGYEN!
Kipróbálom

• Díjmentes próbaidőszak kötelezettségek nélkül.
• 100% ügyféltámogatás.
• Magyar vállalkozás, 100% Magyar termék
• Pénzvisszafizetési garancia.