Hogyan működik?

Pörgesd fel vállalkozásod!

Tedd minden eddiginél egyszerűbbé ügyfeleidnek az időpontfoglalást!

Élvezd a bármikor elérhető digitális naptáradat, valamint a beépített marketing funkciókkal, átlátható pénzügyekkel, és maximalizált kihasználtsággal járó előnyöket!

1.
Próbáld ki most 30 napig!

Hozd létre saját
Salonic fiókod ingyen!

Pillanatok alatt regisztrálhatsz vállalkozásodnak egy teljes értékű felhasználói fiókot, amit azonnal használatba vehetsz!

Az aktiválást követően - melyről e-mailben értesítünk - 30 napod van, hogy díjmentesen kipróbáld az összes funkciót!

2.

Szabd testre
a Salonic profilod!

A Salonic felülete 100%-ban testreszabható! Letisztult, igényes és könnyen kezelhető, így pillanatok alatt otthon érezheted magad benne. Rögzítsd saját és munkatársaid adatait, tölts fel minél több információt és profilképet és adj jogosultságokat.

Állítsd be a választható szolgáltatásokat, a munkaidőd és a foglalható időpontokat. Ha másik online rendszerből költözöl, díjmentesen segítünk az adatköltöztetésben!

3.

Építsd be weboldaladba, Facebook oldaladba és Instagram profilodba a foglalási felületet!

Ha készen vagy a beállításokkal, integráld Salonic foglalási felületedet weboldaladba, Facebook illetve Instagram oldaladba, hogy ügyfeleid minél egyszerűbben megtalálják szabad időpontjaidat és azonnal foglalni tudjanak hozzád!

4. 5.

Építs adatbázist!

A Salonic digitális naptárát hibrid módon is használhatod, ha ügyfeleid személyesen, vagy telefonon szoktak bejelentkezni és közben megnyitod az online időpontfoglalást.

A rendszer összegzi az általad manuálisan felvitt időpontokat és az online foglalásokat. Minden ügyfeled adata rendszerezve bekerül az adatbázisodba.

Marketingelj és szerezz új ügyfeleket!

Használd ügyféladatbázisodat marketingre! Küldj hírlevelet, indíts SMS kampányt, készíts kuponokat, online megvásárolható ajándékutalványokat. A Salonicban kedvezményes időszakokat és online konzultációs időpontokat is létrehozhatsz, hogy feltöltsd a szabad helyeket.

A beépített Facebook Ads és Google Tag Manager pedig hatékonyabbá teszi a hirdetéseidet!

6.

Légy profi, hagyd, hogy a rendszer dolgozzon helyetted!

A Salonicba online fizetési megoldások integrálhatók, amelyek lehetővé teszik a szolgáltatások előre történő kifizetését bankkártyával Salonic Payment, SimplePay, Paylike, Mypos rendszerein keresztül.

Emellett összekötheted a Billingo vagy Számlázz.hu online számlázó programok egyikével, így búcsút mondhatsz az időrabló papírmunkának, hiszen a háttéradminisztrációt a rendszer automatikusan elvégzi helyetted.

7.

Kísérd figyelemmel forgalmadat!

Mit ér egy vállalkozás, ha fogalmad sincs az eredményeiről? Fontos tudnod, hogy jó irányba haladsz! Felejtsd el a bonyolult excel táblákat, a Salonic pontos összefoglalót küld a napi bevételedről és a munkatársak teljesítményéről.

Ezen kívül bármikor naprakész statisztikákat és kimutatásokat készíthetsz vállalkozásod működéséről.

Készen állsz az
időpontfoglalás új élményére?

Használd a Salonicot 30 napig INGYEN!
Kipróbálom

Töltsd ki a regisztrációs űrlapot és már használhatod is.

Fizetni kizárólag akkor kell, ha a próbaidőszak alatt, vagy után úgy
döntesz, hogy előfizetsz a Salonicra.

Saját, dedikált kapcsolattartót és támogató munkatársat biztosítunk Neked!

Pénzvisszafizetési garanciát vállalunk!