Főbb funkciók
Kezeld minden eddiginél egyszerűbben, átláthatóbban és hatékonyabban az időpontfoglalásokat és a vendégeidet!
Vezesd átlátható online naptárban a bejelentkezéseket
Felejtsd el a határidőnaplót és az Excel táblázatokat. Vezesd üzleted időpontfoglalásait egyetlen, jól látható, online rendszerben. Különböztesd meg az egyes szolgáltatásokat szín szerint, nézd egymás mellett az egyes munkavállalók időbeosztását, tervezd minden eddiginél hatékonyabban a szalonod mindennapjait és szervezz extra ajánlatokat az üres időszakokra. Az idő pénz, töltsd hasznosan!
Kezeld modern, innovatív módon a vendégeidet
Ma már senki nem megy sehova a mobilja nélkül. Vedd fel te is a tempót, a Salonic időpontfoglaló rendszer segítségével automatizálhatod a bejelentkezéseket, nem veszi el az értékes idődet a folyamatosan telefonos vagy e-mailes egyeztetés, bármikor és bárhol online ellenőrizheted az üzleted működését, ráadásul a vendégeidnek is sokkal kényelmesebb, egyszerűbb és gyorsabb megoldás. Mindenki nyer!
Növeld hatékonyan a vendégek számát
A Salonic minden erejével azon dolgozik, hogy minél sikeresebb, hatékonyabb és átláthatóbb legyen a vállalkozásod, ehhez pedig számos extra vendégszámnövelő eszközt is kapsz. A rendszerből csomagtól függően 2-4 db hírlevelet ingyenesen küldhetsz, az adott időpontok előtt automata értesítőkkel emlékeztetheted vendégeidet SMS-ben és e-mailben, ha pedig szeretnéd, ajándék weboldalt is adunk. Sőt, ha nincs számítógéped, tőlünk kedvezményesen azt is bérelhetsz.
Tartsd szemmel beszédes statisztikákkal a vállalkozásod működését
Jó vállalkozóként a nap minden percében tisztában kell lenned a vállalkozásod működésével, a Salonic pedig maximálisan megkönnyíti ezt számodra. Nap elején listát küld az időpontfoglalásokról, nap végén pedig e-mailben kapsz értesítést a napi forgalomról és az egyes munkatársak teljesítéményéről. De bármikor egyedi statisztikákat és elemzéseket is készíthetsz.