Gyakori kérdések

Igen. A funkció kapcsolható, ha szeretnéd a rendszer automatikusan törli az előző (napi / heti / havi) időpontokat és semmit nem tárol a múltból.
Senki! Rajtad kívül senki nem látja az árbevételed, ha Te nem szeretnéd. Ez ellen jogosultságok védenek.
Nem. Mi azt javasoljuk, mindent a lehető legpontosabban tölts ki, de a fejlesztés során figyeltünk széleskürűbb igényeknek kielégítésére is, így ha nem szeretnéd nem kell szolgáltatásoknál árat megadnod.
Semmit nem kell telepíteni. Szeretjük az egyszerű megoldásokat. A Salonic lényege, hogy minden eszközről elérhető, amin internetböngésző van. A frissítéseket és fejlesztéseket pedig mi elvégezzük és minden felhasználónk számára ingyenesen biztosítjuk.
Ez szuper! Google és egyéb naptárból történő átköltözésben is segítségedre leszünk, de ha szeretnéd beállíthatsz oda-vissza szinkronizációt Google Naptáraddal.
Igen. Windows, Android és Apple készülékeken, telefonon, számítógépen gond nélkül tudod használni. Minden, amire szükség van az az internet kapcsolat és egy web böngésző pl. Chrome vagy Firefox.
Te rendelkezel az adatokkal, amelyeket a rendszer folyamatosan elment. Tisztában vagyunk azzal, hogy az üzlet számára ez a legnagyobb érték. Az adatokat bármikor kiexportálhatod saját számítógépére is.
Célunk, hogy számodra a legjobb támogatást nyújtsuk, legyen az telefonon keresztül e-mailen vagy akár személyesen, hogy a legnagyobb mértékben kihasználd a Salonic valamennyi funkcióját.
A próbaverzió tartalmaz minden funkciót amit egy általunk biztosított link és jelszóval tudsz használni. A 30 nap leteltével a bevitt adatok és beállítások nem vesznek el. Amennyiben szerződést kötsz, átkerülnek az éles verzióba és gond nélkül tudod használni.
Igen, éves fizetésnél 10% engedményt is kapsz az árból.
A Salonic időpont foglaló és ügyfélkezelő alkalmazás integrálható szalonod web vagy a facebook oldalára és valós idejű naptár nézet alapján tudnak időpontot és szolgáltatást foglalni.
Tekintve, hogy az adatok a felhőben vannak, így a számítógép meghibásodása vagy eltünése esetén sem vesznek el az adatok. SSL titkosítás, valamint Banki minőségű adattitkosítás és megbízható infrastruktúra áll a védelem mögött.
A SALONIC időpontfoglaló rendszert használók, magyar nyelven, valós idejű üzlet nyitva tartást és szabad időpontokat látnak az online foglalási felületen, ahol válaszhatnak kollégát és szolgáltatást. Időpont előtti emlékeztető SMS és email értesítést is küldünk az ügyfeleid részére.
A Salonic ügyfélkezelő és időpontfoglaló szoftver 30 napos ingyenes kipróbálásának első lépése a weblapunkon lévő űrlap kitöltése. Itt meg kell adnod a neved, e-mail címed, mobil számod, a branded nevét.

A regisztrációs telefonszám megadásakor kérjük, figyelj annak pontos kitöltésére, mert az ellenörző kódot ide küldjük és ezzel a kóddal tudod saját fiókodat aktiválni. Ezt követően a belépéshez szükséges adatokat e-mailben kapod, ezért fontos, hogy valós e-mail címet adj meg.
Használni okostelefonon keresztül is tudod a rendszert, amíg meg nem oldódik a vezetékes internet szolgáltatás. Ilyen esetben átmenetileg szükség esetén telefonon / manuálisan papír alapon kell rögzíteni a jelentkezéseket amit később szükséges felvinni a rendszerbe.
A szerződés legkisebb időtartama 12 hónap kivéve, ha másként állapodunk meg. Az éves szerződés önműködően meghosszabbodik egy évvel, ha a szerződés lejárta előtt egy hónappal írásbeli értesítést nem kapunk. A szerződés felmondása 1 hónap melyet írásban kell jelezni.
Igen. A helyszínek központilag is irányíthatók, alkalmas franchise üzletek vezetésére. A pontosan meghatározott és paraméterezett felhasználói jogosultságokkal elkülöníthetők a tulajdonosi menedzsment funkciók és a rendszert használó kollégák napi rutin alkalmazásai.
Az ár függ az aktív naptárak, illetve üzletek számától. A Salonic.hu honlapon a szolgáltatást minden érdeklődőnek és felhasználónak testre szabhatóan ajánljuk. Az első 30 nap ingyenesen kipróbálható.
A Salonicban rögzített adatokat csak te láthatod, illetve azok a munkatársaid, akiknek jogosultságot adtál ehhez. Ezek belső, bizalmas információk, a biztonságra pedig kiemelten ügyelünk a Salonic fejlesztése során.
A meglévő ügyféladataidat Excel (CSV) fájlból pillanatok alatt feltöltheted. Így a beköltözés rendkívül gyors és egyszerű, hogy minél előbb használhasd a Salonic időpontfoglaló rendszerét. Ha szeretnéd segítünk ebben is.
A Salonic egy felhőben működő, online szoftver, amelyet internetkapcsolat mellett bárhonnan, bármilyen eszközről elérhetsz.
Célul tűztük ki, hogy megreformáljuk a hazai ügyfél, ezért a Salonic időpontfoglaló rendszerhez számos extra támogatást is biztosítunk. Pl. ingyenes oktatás és továbbképzés, marketing szolgáltatások, kuponos megoldások, tanácsadás stb.
A Salonicot úgy terveztük meg, hogy minél logikusabb, átláthatóbb legyen, és bárki könnyedén meg tudja tanulni a használatát. Biztosak vagyunk benne, hogy te is gyorsan megszereted majd, de ha szükséges, kollégáink szívesen segítenek ebben is.