SZÉPSÉGIPARI SZAKEMBEREKNEK

Digitális vendégkezelés

Szépségszalonoknak, szépségipari szakembereknek

Szalonod van? Helyet bérelsz? Dolgozz alkalmazottként vagy szalonvezetőként, a Salonic leveszi az adminisztrációs terhet a válladról és több időd lesz vendégeidre!

Tulajdonosként átláthatod üzleted kihasználtságát és a munkatársak teljesítményét.

Kipróbálom

A Salonic digitális naptára automatizálja
a szolgáltatásnyújtáshoz szükséges háttérmunkát.

1.Átlátható digitális naptár

Bármikor, bármilyen okos eszközről elérhető, egy helyen látható vendégadatok, előzmények és időpontok.

2.Automatikus időpont emlékeztető

Engedd, hogy a rendszer dolgozzon helyetted! Automatikus időpont emlékeztető SMS-ben és e-mailben, utánkövetés, ügyféladatbázis.

3.Online időpontfoglalás

Felejtsd el a telefoncsörgést munka közben! Közösségi média felületekbe és weboldalba integrálható 0-24 órában elérhető bejelentkezési platform.

4.Feketelista

Nem jött el a vendég? A rendszer automatikusan letiltja azokat a vendégeket, akik bejelentkeznek és lemondás nélkül nem jönnek el az időpontra.

5.Marketing

Növeld ügyfélköröd a Salonickal! Beépített marketing funkciók, hírlevél, SMS kampány, kupon, ajándékutalvány, véleménykérés.

6.Bankkártyás előleg és fizetés

Kérj előleget! Bankkártyás előleg kérés és fizetési lehetőség. SimplePay, Mypos

7.Elektronikus számlázás

Számlázz a Salonicból! Automatizált számlázás a Billingo/Számlázz.hu programok integrálásával.

8.Raktárkészlet kezelés

Automatizált raktárkészlet kezelés. A rendszer vezeti a termék eladást és anyagfelhasználást. E-mailben jelzi a fogyóban és kritikus mennyiségben lévő termékek listáját.

9.Munkatársak kezelése

Minden munkatársnak külön naptár jár. Szalontulajdonosként átláthatod beosztásukat, teljesítményüket, időpontjaikat.

További értékes funkciók:

  • Online ügyféladatbázis
  • Google naptár integráció
  • Automatizált e-mailek
  • Hírlevél küldő rendszer
  • SMS kampány
  • Kuponkezelés
  • Ajándékutalványok
  • Véleménykérés, értékelések
  • Köszönő oldal konverziókhoz
  • Google Tag Manager támogatás
  • Facebook Pixel támogatás
  • Kassza modul
  • Termékforgalom
  • Gyorsjelentés
  • Várólista
  • Napi jegyzetek
  • Szünetek
  • Eseménynapló
  • Jogosultságok
  • Munkalapok
  • Anyagfelhasználás követése

Amennyiben más online rendszerről váltasz Salonicra,
díjmentes adatköltöztetést biztosítunk!

Használd 30 napig INGYEN!
Kipróbálom

• Díjmentes próbaidőszak kötelezettségek nélkül.
• 100% ügyféltámogatás.
• Magyar vállalkozás, 100% Magyar termék
• Pénzvisszafizetési garancia.