Esettanulmány

A nagy találkozás: Attila a Facebookon talált a Salonicra


Ruff Attila már korábban is használt online időpontfoglaló rendszert, de nem volt teljesen elégedett vele. 2018. tavaszán rátalált a Salonicra és rögtön azt érezte: ez kell nekem.

Régóta kerestem egy olyan rendszert, amit az enyémnek tudhatok – kezdte beszélgetésünket Ruff Attila. Az ismert mesterfodrász 5 év után talált rá a Salonicra, amivel jelenleg teljesen elégedett. Korábban két rendszert is kipróbált, így volt már tapasztalata ezen a téren. Talán a Salonic első Facebookos hirdetését láttam meg. Azonnal hívtam Dávidot, hogy megtudjam, miről van szó – emlékezett vissza Attila, majd elárulta, korábban sokat gondolkodott egy online időpontfoglaló rendszer bevezetésén. Szerinte manapság már elvárt, hogy a vendégek interneten is be tudjanak jelentkezni. Mindebben az is megerősítette, amikor évekkel ezelőtt a 4-6-os villamoson utazott, már akkor is mindenki a telefonját nyomkodta a járművön és intézte ügyeit.


A ceruza és radír helyett néhány kattintás

A Salonic olyan, mint egy határidőnapló. Lehet benne „radírozni” is, ha valakinek mégsem jó az időpont, csak szimplán törli a foglalást. Sokan félnek az online világtól. A félelem abból is adódik, hogy mi van ha a vendég össze-vissza foglalja be az időpontokat, de ez nem teljesen így van: a foglalások csak akkor érvényesek, ha azt telefonon vagy emailen visszaigazoltuk. Ezáltal valóban hasonlít egy határidőnaplóhoz, emellett teljesen biztonságos és nem kell többet cipelni a nehéz naptárt elég egy okostelefon, ami ma már mindenkinél kéznél van.


A főnök sem tud róla, de mégis van időpontunk a Ruff Hajstúdióba

Nálunk viszonylag magas az online bejelentkezések száma, ami mellett sok telefont is kapunk – folytatta Attila. Hozzátette, a vendégei szeretik az online foglalást, hozzászoktak és ez által nagy szabadságot kapnak. Bármikor be tudnak jelentkezni. Akár más időzónából éppen Magyarország felé tartva. Még a munkahelyükről is, úgy, hogy a főnökük sem hallja meg, hogy a munka után fodrászhoz mennek – jegyezte meg nevetve.


Személyre szabható Salonic

A Salonic sok mindent tud, ezért még én is tanulom, de Dávidra és csapatára bármikor számíthatok, ha elakadok. Nemcsak segítenek, hanem az ötleteimmel is kereshetem őket. Amit kitalálok, azt mindig megvitatjuk. Intenzív közöttünk a kommunikáció. Külön jó, hogy a vezető fejlesztő személye ugyanaz, mint a tulajdonosé. Nagyon tetszik, hogy minden személyre szabható. Mi hozzuk létre a szolgáltatás listánkat, időre, árra és munkatársakra szabva. A VIII. kerület József körút 25. szám alatt található szalonunkban négyen dolgozunk. Mind a négyünkre külön beállításokat használunk.


Születésnapi köszöntő ajándék kuponnal

Külön tudjuk beállítani azt is, hogy melyik vendégünket milyen csatornán érjük el (sms, email). Ilyen például a születésnapi köszöntő, amit vendégeink nagy örömmel fogadtak. Nem küldözgetünk mindenféle hírlevelet, promóciót nekik, csak olyat, amit mi találunk ki és közvetlenül az adott személynek szól.


Közösen formájuk a Salonicot

Valóban sokat dolgozunk együtt Attilával. Már az első találkozásunkkor voltak olyan ötletei, amit a következő alkalomra beleillesztettünk a rendszerbe. Ezen Ő meglepődött, de mi figyelünk ügyfeleink igényeire, észrevételeire és fontosnak tartjuk a kommunikációt - jegyezte meg Dávid. Minden szalontulajdonos és felhasználó élhet ezzel a lehetőséggel. Nyitottak és hálásak vagyunk az új ötletekre, hogy minél profibbá és jobbá fejlesszük a Salonicot.


Ruff hajstúdió

Cím: 1085 Budapest, József körút 25.
Telefon: 06 1 266 45 86
Facebook

Próbáld ki 30 napig ingyen!

Csak töltsd ki a regisztrációs űrlapot, és már használhatod is!