Esettanulmány

A nagy átállás: 4 év adatait költöztettük át a Salonicba


Négy év után a Salonicra cserélte le az addig használt szépségszalon programját Farkas Péter. A Heaven in Style tulajdonosát gyorsan sikerült meggyőznünk. Az első találkozásunkkor, 15 perc után eldöntötte: Salonicra vált. Nem is igazán Dávid győzte meg, hanem maga a program. Nagy feladat előtt álltunk, hiszen négy év adatait kellett átköltöztetni a Salonicba, ráadásul 12 munkaterületről. Nem volt zökkenőmentes a feladat, de megcsináltuk.

A windowsra telepíthető “dobozos” (egyébként itthon sok szalon által használt) program, amit használt, mára elavult, nem lehetett fejleszteni és még support sem volt hozzá. A Heaven in Style ezek miatt nem tudott fejlődni, ezért Péter még a 2018 nyarán eldöntötte, hogy keres egy új szalonszoftvert. A googleban talált ránk és két hónap múlva már a Salonicot használták a szalonban.

A Salonic egy olyan felhő alapú naptár és időpontfoglaló rendszer, ami bárhonnan elérhető, visszakereshető és egy laikus számára is sokkal áttekinthetőbb. Nem beszélve arról, hogy minden felhasználónak van lehetősége “fejleszteni”. Meghallgatjuk az ötleteket és meg is valósítjuk, ha valóban hasznos a többieknek is.

Hatalmas ugrás és fejlesztés volt ez a Salonic életében, de most már, hogy túl vagyunk az első ilyen nagy megmérettetésen, a következő feladatok már rutinszerűen mennek majd. Péter annyit kért az első beszélgetésünkkor, hogy teljesen vegyük át az irányítást, minél kevesebb időbe teljen az egész adatbázis átvétele, és ebből az átállásból a vendégek semmit ne érzékeljenek. A Heaven in Style esetében ez mindennel együtt – fejlesztések, gépek beállítása, recepciósok és a többi munkatárs betanítása – körülbelül 2 hónapig tartott.

Mi szükséges még egy ilyen átálláshoz? A BIZALOM. Szándékosan írjuk nagybetűvel, ugyanis ilyenkor az ügyfél saját statisztikáit, forgalmát, leltárát és összegyűjtött vendégadatait megkapjuk, amit mi 100 százalékig kiemelt biztonsággal és diszkrécióval kezelünk.

Péter most már bárhol jár a világban tudja, hogy mi történik az V. kerületi – Budapest, Szemere utca 21. – szalonjában. Tudja, hogy melyik munkatársa mikor érkezett, mennyi időt töltött az üzletben és abból mennyit dolgozott. A Salonic statisztikát készít, ami óriási előrelépés és segítség a Heaven in Style további fejlődésében. Mindez már ott megmutatkozott, hogy a recepciós egy időpontra be tud írni két szolgáltatást a naptárba. Például, egy balayage festés közben egy férfi hajvágás simán belefér a hatóidőbe.

A szakemberek és recepciósok munkáját is nagyban megkönnyíti a program, hiszen most már nem kell posztittal teleragasztani a pultot, mivel a Salonicban tárolják a vendégeitől begyűjtött információkat. Ilyen a születésnap, vagy, hogy legutóbb milyen szolgáltatást vett igénybe, de azt is feljegyezhetik, hogy ki a notórius késő, ki az, aki már több alkalommal nem jött el, valamint a várólistát is a rendszerbe töltik fel. Mivel a Salonic teljesen felhasználóbarát, ezért Péter összes munkatársa fellélegzett: nincs többé sms írás a vendégeknek, hiszen a rendszer automatikusan küldi az időpont emlékeztető üzeneteket emailben, vagy smsben.

A Heaven In Stylenak az online bejelentkezés nem volt prioritás, egyelőre nem használják, de hamarosan ezt a funkciót is elindítjuk. Ezen felül a szalon weblapjának kezelését is átvettük és a Google, Facebook hirdetéseivel is mi foglalkozunk majd a jövőben.

Újdonság, hogy a Salonic már angol és német nyelven is kommunikál a vendégekkel. Sőt tovább kedvezünk partnereinknek és hamarosan elérhető lesz a raktárkészlet kezelő modulunk is, melyet minden PRO csomagot használó előfizetőnk díjmentesen használhat, ami óriási segítség lehet az anyagfelhaszálás és termék eladás tekintetében.


Heaven In Style szépségszalon

Cím: 1054 Budapest, Szemere u. 21.
Telefon: +36 70 670 1067
Facebook
Weboldal

Próbáld ki 30 napig ingyen!

Csak töltsd ki a regisztrációs űrlapot, és már használhatod is!

Írj nekünk Messengeren