Esettanulmány

Az átlátható Salonic


A Salonicot használja, elégedett vele, de határidőnaplóját továbbra sem hagyta el Varga Krisztina. A kozmetikusnak sokat segít az időpontfoglaló rendszer, bár vállalkozásában az online részt még nem igazán használja. Ezért most egy kicsit más megközelítésből mutatjuk be a Salonicot.

Nem azért akartam online időpontfoglaló rendszert, hogy új vendégeim legyenek. Nekem nem az internetes foglalás az elsődleges, hanem, hogy átlátható legyen a naptáram – szögezte le beszélgetésünk kezdetén Varga Kriszti. A kozmetikus ennek ellenére gyorsan beleszeretett a Salonicba. Bár kézi naptárát továbbra sem hagyta el. Azt mondja, sok időt megspórol és számára a legfontosabb, hogy valóban átláthatóbb lett a vállalkozása.

Vendégei megszokták már a Salonicot, de többen mégis maradtak a régi rendszernél: telefonon, vagy üzenetben foglalnak, amit aztán Kriszta önállóan visz fel a programba. Elmesélte, korábban úgy dolgozott, hogy minden vendégének emlékeztető emailt küldött manuálisan három, majd egy nappal a kezelés előtt. Ezt most már a Salonicon keresztül intézi, amivel időt takarít meg, hiszen a program automatikusan küldi az emaileket.


Ott lóg a falon az első szerződés

A Bécsi út 207. szám alatt található AromaSarok a Salonic legelső ügyfele. – Miután aláírtuk a szerződést, bekereteztettük és kiraktuk az iroda falára – jegyezte meg nevetve Dávid. Hozzátette, ami meglepte, hogy az elején nem is találkoztak Krisztinával. Nem kérdezett, csak regisztrált és egyből használni kezdte. Nem ijedt meg a rendszertől, sőt ötletei is voltak, amit bele építettek a Salonicba. Sokan tartanak az újdonságoktól, de Kriszta jó példa arra, hogy nemcsak a nagy cégeknek, szalonoknak segít, ha van egy átfogó online időpontfoglaló rendszerük, mint például a Salonic, hanem a kis vállalkozóknak is, akik egyedül vannak.


Screenshoton érkezik a visszaigazolás

Ha problémám volt, akkor írtam, hívtam Dávidot és a kollégáival megoldották azt. Ez a mai napig igaz. A rendszer könnyen tanulható, egyáltalán nem vészes – tette hozzá Kriszti, akinek vendégei örömmel küldik neki a screenshotokat, hogy megkapták az emlékeztető emailt és, hogy nem felejtették el, érkeznek a megbeszélt időpontban. – Kértem, hogy tudjuk nevesíteni a vendégeket az emlékeztető emailben. Továbbá azt is, hogy egy emberhez több szolgáltatást tudjunk hozzáadni, valamint, hogy az emailek lábjegyzékében ott legyen a házirendem és a szolgáltatásaim leírása – sorolta Krisztina, hogy milyen ötletei voltak, amit aztán beleépítettek a Salonicba. Továbbá azt is elárulta, hogy üzlete bővülni fog, ugyanis megkezdi a natrúrkozmetikumok forgalmazását. Erről bővebben a www.aromasarok.hu oldalon találunk majd információkat.


A jót, jó szívvel ajánlja

Bármilyen szakmában, ha valamit találok, ami jó, akkor azt ajánlom ismerőseimnek- zárta a kozmetikus. Így történt ez a Salonic esetében is. Kriszta egy másik szalonnak mutatta be az időpontfoglaló rendszert, akik azóta már Salonic felhasználók lettek. Róluk egyelőre nem árulunk el többet, de az ő történetükről is hamarosan beszámolunk nektek.


AromaSarok

Cím: 1032 Budapest, Bécsi út 207.
Telefon: +36 30 8 569 269
Facebook Instagram

Próbáld ki 30 napig ingyen!

Csak töltsd ki a regisztrációs űrlapot, és már használhatod is!

Írj nekünk Messengeren