Vendégadatok maximális biztonságban
Tudjuk, hogy mindennél többet érnek a vendégadatok, és kulcsfontosságú, hogy ezt illetéktelenek ne szerezhessék meg. A Salonic fejlesztésekor éppen ezért kiemelten kezeltük az adatok védelmét, és a jogosultságok segítségével egyszerűen beállítható, hogy ki, milyen adatokhoz férjen hozzá.
Adatlopásgátló funkció
Szeretnéd megelőzni és megakadályozni, hogy bárki ellophassa a vendégeid adatait? A Salonic partner ebben. Ha a rendszeren belül bárki elkezdené kimenteni a vendégadatokat, vagy gyanús tevékenységeket végez, a rendszer értesítést küld neked és az eseménynapló segítségével azonnal ellenőrizheted, hogy mi történik, vagy azonnal ki is zárhatod a felhasználót a rendszerből.
Választható képernyőzár
A foglalási naptár az üzlet bizalmas információi közé tartozik, ahhoz csak a munkatársak és a vezetőség férhetnek hozzá. Ezért a bizalmas adatok eltüntetéséhez többféle képernyőzárat fejlesztettünk a rendszerbe, amelyek közül kiválaszthatod, amelyik neked a legjobban tetszik.
Folyamatos adatmentés
Tudjuk, hogy mennyire fontos, hogy a Salonic-ban rögzített összes foglalás és információ bármikor rendelkezésre álljon, ezért a háttérben folyamatosan mentjük az adatokat. Ami egyszer a Salonic-ba bekerült, az már nem veszhet el.
Manuális biztonsági adatmentés bármikor
Ha még ennél is nagyobb biztonságra törekszel, akkor bármikor és bárhonnan saját magad, manuálisan is lementheted a rendszerben rögzített adatokat. Fő a biztonság.
Teljesen zárt felület
A Salonic felhőben tárolt, zárt felületéhez csak te és arra jogosult munkatársaid férhetnek hozzá. Az adataid és információid soha nem kerülhetnek illetéktelenek kezébe. A Salonic rendszerrel történő kommunikáció 128 bites SSL titkosított csatornán keresztül történik.
Eseménynapló
A Salonic rendszer a jobb kezed a vállalkozásod működésében, és maximálisan támogatja, hogy az üzleted minden egyes történéséről információt szerezhess. Az eseménynapló segítségével bármikor utánanézhetsz, hogy ki, mikor lépett be a rendszerbe, milyen időpontfoglalások, módosítások, törlések vagy lezárások történtek, és azokat ki és mikor végezte el. Ezt a célt szolgálja az időpontrögzítéskor, törléskor és lezáráskor bekért munkatárs saját pin kódja is.